Selasa, 26 Jun 2012

Pagi yang Indah..

Assalamualaikum w.b.t..kita bertemu lagi pada pagi ni..alhamdulillah..masih bernafas lagi aku pada hari ni di samping isteri tercinta dan anak tersayang..semalam tido lambat beb..baca buku perintah-perintah am..nak exam jawatan penolong pegawai tadbir kpsl beb..minggu depan lak tu..kat usm..so kena la usaha lebih sikit nak berjaya..kalau ada rezeki Allah s.w.t nak bagi..Alhamdulillah..kalau x dapat pun, aku x kisah, mungkin Allah ada menetapkan kat mana-mana rezeki aku..sesungguhnya Allah x pernah melupakan hambanya, masalah hambanya yang suka melupakanNya..astaghfirullahhalazaim..pagi ni aku harap semua keje jalan dengan elok dan bersih, xdak sapa ganggu..hatta kawan2 yang x suka atau bos yang membengangkan aku..harap2 hari ni aku tak tension macam semalam..huhu..SELAMAT BEKERJA...KERJA ITU KAN IBADAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan