Rabu, 27 Jun 2012

EO MAMAKMAN WAT HAL LAGI!

Assalamualaikum wbt..selamat pagi and gud morninz..and salam 1 malaysia..pagi2 ni dah pening memkiokan hal semalam,,eo mamak juai nama aku lagi...meh aku nak citer kat korang..semalam aku diarahkan untuk edar sijil penghargaan utk satu program ni..so aku edar la,nama aku pun ada dalam sijil tu, nama aku silap plak masa aku check tu..patu ada lagi 1 nama silap..so aku kol la eo mamak tu suruh perbetul..time tu baru aku tau sapa yang wat sijil tu..eo tu pi arahkan bestfriend aku wat sijil..member aku ni pun ikut la, member aku ni baik,dia kalau nak tolong, dia ikhlas..nak dijadikan cerita, aku geram aku terus kol eo mamak tu, dia senang2 tuding jari kat member aku padahal dia yang bagi nama silap..pastu tak cop mohor plak kat sijil tu..aku pun citer la kat member aku ni, member aku pun hangin giler la kat dia, terus member aku serbu eo mamakman tu..eo tu mintak maaf, tu kira ok la,tapi yang aku geram sangat tu, boleh plak mamakman tu jual nama aku kata aku sepatutnya la yang cop..yang aku dengar arahan cuma edar ja..EO TU MEMANG TAK GUNA PUN!!!!BLAH LA LU!!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan